طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

هزینه طراحی سایت چند زبانه معمولا بر اساس نکات زیر متفاوت است:

سرویس دهی منابع استاتیکی از چه دامنه ای انجام میشه؟ دامنه اصلی سایت یا یک دامنه بدون کوکی؟ سرویس دهی از دامنه بدون کوکی سبب افزایش سرعت بارگذاری صفحات و سهولت سرویس دهی و کش شدن منابع از سرور وب میشه.

معمولا در قسمت بالای منو از کلید ناوبری برای تغییر زبان استفاده می شود.

راه رایج ولی اشتباه افزودن عملکرد و قابلیت به سایت وردپرس استفاده از پلاگین یا افزونه است.

در کل که گول قیمت های زیاد طراحی سایت رو نخورین مخصوصاً برای وردپرس ولی خب به هرحال بستگی داره از چه پلتفرمی و با چه سطح امنیتی و برای چه شرکتی کار طراحی سایت انجام بشه و نمیشه با اطمینان گفت که بله یه قیمتی رو روی هوا میگن.

سلام شب بخیر! این مقاله خیلی برام جالب بود. میخواستم عوامل کیفی موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس رو بدونم.

شرکت های سازنده وب سایت یکی از عوامل تعیین کننده قیمت طراحی وب سایت هستند.  شرکت های بزرگ دارای بخش های مختلفی هستند. به عنوان مثال این نوع شرکت ها دارای چندین بخش برای توسعه وب سایت خود هستند مانند تیم طراحی گرافیک ، تیم برنامه نویسی، تیم پشتیبانی، تیم آموزشی و تیم بهینه سازی و این افراد معمولا در زمینه کاری خود تخصص دارند.

هاست ها نیز باید دائما به روز شوند. بنابراین اگر هاست ماهیانه دریافت می کنید، برای استفاده از آن باید هزینه ای ماهانه بپردازید.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

محاسبه آنلاین با یک ابزار مثل ماشین حساب محاسبه هزینه طراحی سایت همیشه یک ایده خوب بوده که ما در حال اجرایی کردنش هستیم.

همانطور که گفته شد هر یک از این قسمت ها شامل هزینه ای می باشد و می تواند هزینه طراحی وب سایت را تا حد زیادی افزایش دهد.

اینجا ممکن است تصور کنید که طراحی تطبیقی باعث می‌شود تجربۀ کاربری ضعیفی برای کاربران بسازید؛ اما اینطور نیست!

تمام مسیری که تا به اینجا طی کردیم به یک هدف ختم می شود و آن هم ارتقاء وب سایت در اینترنت و افزایش فروش و خدمات است . اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟

در طراحی آداپتیو می‌توانید صفحه‌های نسخۀ موبایل وب‌سایت خود را کوتاه طراحی کنید؛ اما در طراحی ریسپانسیو، تمام محتوای دسکتاپ به صفحۀ وب موبایل منتقل می‌شود. مگر اینکه تغییری در آن ایجاد کنید.
حال شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید و شرکت طراحی محافظت و پشتیبانی قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهد.

بنابراین در صورتی که قصد دارید امکانات خاصی در وب سایت خود داشته باشید، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

پس هزینه راه اندازی سایت وردپرس شامل موارد مختلفی میشه که یکی شون هزینه طراحی سایت وردپرس هست.

فروش فایل و محصولات فیزیکی

هزینه طراحی سایت به عوامل زیادی از جمله قابلیت دسترسی، موبایل فرندلی بودن، رابط کاربری، تجربه کاربری و غیره بستگی داره که باید با خود مشتری قیمت طراحی سایت با مشخص کردن هدفی که داره در مورد این موارد صحبت بشه.

سلام دوست عزیز حدود ۳۰ درصد کار به صورت یش پرداخت و مابقی طبق چیزی که در قرارداد ذکر میشه دریافت میشه.

با این کار هم در نسخۀ دسکتاپ محتوای کاملی را نمایش می‌دهید و هم اینکه نسخۀ موبایل خوانا و جذابی خواهید داشت.

طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت های چند زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ امیدواریم پاسخ تمامی سوالات…

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

بهینه سازی موتورهای جستجو یا به اختصار سئو به معنای بهینه سازی وب سایت شماست تا کاربران تجربه خوبی از وب سایت شما داشته باشند. این به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام جستجوی کلمات مرتبط با صنعت شما، وب سایت شما را مرور کنند و محصولی را از شما بخرند.

هدر هم باید اطلاعات خوبی دربارۀ یک وب‌سایت به مخاطبان بدهد؛ مثل:

این خواستۀ ما باعث شده که مدیران کسب‌وکارها سایت‌های خود را با موبایل‌ و سایر گجت‌های هوشمند سازگار کنند تا مخاطبانشان را از دست ندهند.

چه مواردی در سفارش و قیمت طراحی سایت برای تمام کاربران حرفه ای و مبتدی اهمیت دارد که لازم است به آن توجه کنیم و در حقیقت می تواند از بروز اشتباه جلوگیری کند. نکته مهم دیگری که در قیمت طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا بهینه سازی سایت یا سئو بر عهده طراح سایت است یا خیر؟ سئو در واقع مجموعه ای فعالیت هایی است که باعث بهبود جایگاه سایت در نتایج موتورهای جستجوگر گوگل می شود. بخشی از بهینه سازی سایت به مسایل فنی سایت مربوط است و بخشی دیگر در زمان طراحی سایت انجام می شود. چنانچه طراحی سایت برپایه سئو انجام شود سایت در مدت زمان کوتاهی به نتیجه و هدف مطلوب که همان افزایش جذب مشتری و سود فروش بیشتر می رسد.

برای طراحی سایت فروشگاهی تفریباً باید چقدر هزینه کنیم؟ بعد این که این هزینه ها تو همه شرکت ها یکسانه یا این که تفاوت قیمت دارن؟
در این جلسه حضور در طی پرسش پاسخ‌های فنی یک فرم نیازسنجی تهیه می‌شود که در نتیجه این فرم، نیاز یک کسب‌وکار به درستی درک می‌شود. این نیازسنجی به تیم فنی ما این ادراک را می‌دهد که این طراحی لینک منبع وب سایت داینامیک برای صاحب سایت قرار است در آینده چه سودی داشته باشد؟ و کدام نیاز کاربر سایت را پاسخگو باشد؟ بدین شکل می‌توان تعیین کرد که این سایت در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرد.

این عمل کارفرما را برای پاسخگویی به سوالات پایه در آینده آسان تر می کند.

یا اینکه اگر فروشگاه اینترنتی دارید، آیکن سبد خرید را اضافه کنید. به‌طور کلی اینکه چه چیزی می‌خواهید در هدر داشته باشید، کاملا به سلیقۀ خودتان و ماهیت وب‌سایتتان بستگی دارد.

می توان گفت که بهینه سازی وب سایت نسبت به تبلیغات کم هزینه تر و موثرتر است.

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

سلام شب بخیر! این مقاله خیلی برام جالب بود. میخواستم عوامل کیفی موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس رو بدونم.

خیلی خوبین بابا برای خودتون نظر میذارین ناموسا؟! یه دمو نصب کردن با وردپرس ۵۰ میلیون؟! خیلی خوبین خدایی

اگه مایل هستید یه آموزش کامل و حرفه ای در مورد روش طراحی سایت با وردپرس داشته باشید لطفا با ما تماس بگیرید.

تنظیمات اولیه سایت رو انجام بدید و با انجام تست های استاندارد قابلیت ها رو چک کنید

آیا کد منبع به درستی نسخه بندی میشه؟ مدیریت نسخه چطور انجام میشه؟ آیا امکان بازگشت به نسخه های قبلی یا افزودن قابلیت های مختلف در توضیحات بیشتر محیط توسعه وجود داره یا همیشه فقط یک نسخه در دسترس وجود داره؟

هدر هم باید اطلاعات خوبی دربارۀ یک وب‌سایت به مخاطبان بدهد؛ مثل:

همچنین بهتره پس از راه اندازی به فکر دریافت خدمات پشتیبانی سایت باشید چون سایت یک موجود پویا و زنده است و بدون نگهداری ممکنه قابلیت هاش به مرور زمان کمرنگ یا حذف بشن.

علاوه بر عوامل مذکور که لیست شون رو مشاهده کردید یک سری پارامتر کیفی هم هستند که روی کیفیت کد منبع تاثیر مستقیم میذارن:

پیشنهاد ما این است که قبل از طراحی سایت فاکتورهای مهم برآورد هزینه طراحی سایت منبع سایت را بررسی کنید و پس از آن برای کسب و کار خود بهترین و مقرون به صرفه ترین طراحی سایت را داشته باشید.  نکات مهم در هزینه طراحی وب سایت

Report this wiki page